Midsommar





Jadå, idag så är det midsommar och jag måste säga att jag är inte ett dugg imponerad, fast jag brukar inte vara det, är inte så mycket för högtider -.-'
Men jag har haft trevligt. Jag har varit hos farfar med pappa och hans tjej Ann-Sofie. Vi har ätit gott och tagit en promenad runt alla de stugorna som finns där vid havet. Det är väldigt fint där ute. :)
Man fick ju i alla fall bra väder (synd för er som handlade på Sova ;P) men jag är inte så nöjd över alla spindlar som försökte attackera mig. Jag hatar trädgårdsmöbler!! Spindlar bor i dem!! Äckligt!!
Ni får lite bilder från resan Göteborg också. Ollie har fortfarande inte skickat de bilder vi tog med kameran så istället får ni de bilder jag har från min mobil.


Ollie som astronaut :)

Ollie som mat :)

Spel schemat för dagen. Paramore 20:20-21:25 (65min) :D:D:D:D

Paramore!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!

Ja, det var inte så många bilder men det är bara Ollies fel.
Och jag måste bara klaga på alla ni som inte uppdaterar era bloggar!! Jag är väldigt uttråkad och behöver er underhållning! Detta gäller bara de människor som jag känner i det verkliga livet.
Nu har det också kommit en musik video till låten Airplanes med B.o.B feat. Hayley Williams of Paramore. Här har ni den:


Aja, ska ta och hitta på någonting att göra.
Cya lovers. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0